23 kwietnia 2014

W roli głównej: korek od wina

Pijesz wino? Jeśli tak, to czy zbierasz korki od wina? 
Ja uwielbiam relaks przy lampce dobrego wina.
Korki zbieram od niedawna, choć przyznaję, 
że jest coraz trudniej, bowiem są one zastępowane silikonowymi.


Dzisiaj pokażę Ci jakie cuda można zrobić z korków od wina
Jest tego mnóstwo!

Dekoracyjna litera, napis,
tarcza zegara oraz ramka na zdjęcia/grafiki.


Źródła zdjęć: 1234.

Wieniec na drzwi, "etykietka" dla ziół, 
klimatyczne wypełnienie świecznika
podstawka pod etykietę z imieniem na stół.


Źródła zdjęć: 1234.

Podstawka pod garnek, "ściana" w kuchni,
 blatpodstawki pod szklanki/kubki.


Źródła zdjęć: 1234.

Dywanik do łazienki, blat stolika, 
siedzisko krzesła, a nawet fotel!


Źródła zdjęć: 1234.

Która z propozycji spodobała Ci się najbardziej? 
Którą spróbujesz wykonać? 

Mi najbardziej spodobał się dywanik łazienkowy.
Dalej będę zbierała korki, 
bo podobają mi się umieszczone w wielkim kieliszku do wina. 
Natomiast kusi mnie pomysł, żeby stworzyć napis "wine".

Zainspiruj się i twórz razem z Hotsplot! ;-)

3 komentarze:

  1. Napis "wine" to świetny pomysł, zwłaszcza gdyby był w takim stylu jak pokazane przez Ciebie "eat", bardzo mi się podoba.
    Dywanik też fajnie wygląda, tylko jak jest zrobiony? Korki umocowane żyłką? Trzebaby coś sprytnego wymyślić, żeby się nie kruszył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napis "wine" zrobiony dokładnie jak ten "eat" - to planuję. A dywanik? Myślę, że albo żyłką, albo sznurkiem. Na kruszenie pewnie pomógłby bezbarwny lakier w sprayu. Niektórzy mają podłogi wyłożone wykładziną z korka, czytałam kiedyś, że są bardzo wytrzymałe. Tylko jak je zabezpieczają? Hmmm

      Usuń
  2. 49 yr old Help Desk Operator Werner Hegarty, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Godzilla and 3D printing. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a Ferrari 250 GT Series 1. zrodlo

    OdpowiedzUsuń