18 kwietnia 2014

Happy Easter!

Z okazji świąt Hotsplot życzy Ci, 
aby te dni przebiegły w cudownej, 
rodzinnej atmosferze. 
Z dala od zgiełku i pośpiechu.
Aby pogoda dopisała, a zajączek nie zawiódł ;-)


Jeśli chodzi o świąteczne dekoracje, 
to u mnie w tym roku królują beże, brązy, czerń i biel. 
Postawiłam na naturalne materiały. 
Wykorzystałam to, co leżało z zakamarkach szafy, czyli karton, sianko, suszki.


Na stole wazon z baziami obwiązany bawełnianym sznurem.

Zając zrobiony z tektury, podstawką jest pół kartoniku
 z rolki papieru toaletowego, który może robić za podstawkę pod jajo.

"Świecznik" zrobiłam z pokrywki kartonu, sianka, suszonych liści i szyszek (?) oraz ze skorupek po jajach, w których umieściłam tealighty, a które dla bezpieczeństwa wsadziłam do szklanych słoiczków po świeczkach. 

Zachęcam do zrobienia takiego "świecznika" u siebie.


Na ścianie zawisły zeszłoroczne gałęzie z plastikowymi jajami.

W ramki włożyłam tematyczne grafiki
piórko, koszyczek, jajo (wyklejanka) i zająca.

W wazoniku obowiązkowo bazie.

Tym sposobem wykonałam ozdoby przy niewielkim nakładzie finansowym, 
wykorzystując materiały znalezione w domu. 

Do czego zachęcam i Ciebie.

Udekoruj dom na święta z Hotsplot! ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz